
fot. © Tchibo / Materiały prasowe.
Niektóre marki wywołują u odbiorców jednoznaczne skojarzenia. Pytając przeciętnego odbiorcę o firmę Tchibo, zdecydowana większość odbiorców bez chwili zawahania odpowie jednym słowem – kawa. Tak silna rozpoznawalność to niewątpliwa zaleta, odpowiednio wykorzystana może przerodzić się w prawdziwy sukces handlowy.
Firma Tchibo od blisko 60 lat oferuje najwyższej jakości kawę, wyróżniającą się niezwykle intensywnym smakiem i niepowtarzalnym aromatem. Jednak myli się ten kto sądzi, że produkcja aromatycznego napoju, który większości z nas towarzyszy każdego dnia, to jedyny obszar działalności firmy. Od 2005 roku na polskim rynku działa sieć sklepów stacjonarnych Tchibo, która obecnie liczy sobie około 50 punktów, a w 2008 powstał sklep internetowy Tchibo.pl.
Oczywiste jest, że głównym obszarem działalności witryny jest kawa, jednak głównym wcale nie oznacza, że jedynym. Na Tchibo.pl znajdziemy także wszelkie akcesoria związane z tym aromatycznym napojem, oraz produkty tygodnia, z których każdy posiada inny motyw przewodni. Obecnie sklep internetowy Tchibo może poszczycić się piątą pozycją pod względem zasięgu w Polsce.